عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اشک,عاشقانه ترین سایت عاشقانه ها,

تاريخ : چهارشنبه 21 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 635

پشت سرت به جای اشک یه کاسه آب می ریزم

 

حالا که رفتنی شدی سفر بخیر عزیزم...

 

این آخرین خواهشمه مواظب خودت باش

 

اونی که جام و می گیره جوونی تو بزار پاش...

 

اسم من و جلوش نیار، بهوونه ای نگیره

 

بهش بگو دوستت دارم بزار برات بمیره..


 

 

 

یادته یادگاری نوشتی رو دیواری

 

که من و دوسم داری و تنهام نمی زاری

 

حالا می خوایی بری من و بزاری تنها

 

منم بدون تو می شم بی خیال دنیا

 

نه که گِله کنم نه اصلا گِله ای نیست

 

تو رو بدرقه می کنم با چشم های خیس

 

هر کسی واسه خودش یه خدایی داره

 

نه که نفرینت کنم نه این رسم روزگاره...

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط TANHA در تاريخ 1392/09/15 و 16:00 دقيقه ارسال شده است

    سلام من لینک دانلودشو میخوام
    پاسخ : سلام..حتما....وقتی نویسنده پست انلاین شد......میزاره براتون


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 435
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,366