عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

عکس اسم برای پروفایل 2

تاريخ : شنبه 10 مهر 1395 نويسنده : سجاد نظرات بازديد: 596

عکس اسم برای پروفایل 2

 

پول همیشه جایی بلندتر از قد ماست

برای رسیدن به آن مواظب باشیم

پایمان را روی چه چیزهایی می گذاریم…..

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

به سلامتی غروب جمعه

که حالتا می گیره اما تنهات نمیذاره….

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

دل خوش نباش از اینکه هر روز با یکی هستی

این که هر کسی می تونه با تو بودن رو تجربه کنه

این نشان از بی ارزش بودن توست

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

چه زیبا گفت دکتر شهید بهشتی:

دانشجو مؤذن جامعه است،

اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود.

شادی روحش صلوات…….

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

از من به شما نصیحت:
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست
اون رو تنها نذارید
چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره …..

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

دخترك گفت : دوستت دارم

پسرك جواب داد: مثل ادم بزرگا

دخترك گفت : نه راستكي

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

با سیگار کشیدن کسی مرد نشد

ولی با نامردی خیلی ها سیگاری شدند

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

ازش پرسیدم چند سالته مادر؟

خندید و گفت

.

.

.

.

.

.

.

آخراشه دیگه

سلامتی همه مادرهای دنیا

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

   عيب كار ازجعبه تقسيم نيست

                                                           سيم سيار دل ماسيم نيست

                   اين خدا اين هم هزاران طول موج

                                                          ديش احساسات ماتنظيم نيست

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

هيچ وقت نگو رسيدم ته خط

اگه هم احساس كردی رسيدی ته خط                

يادت بيار كه معلم كلاس اولت هميشه می گفت:

نقطه سر خط  ………..

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

زمانی حرف بزن:

که ارزش حرفت بیشتر از سکوتت باشه

و زمانی دوست انتخاب کن،

که ارزش دوستت بیش از تنهاییت باشه

 سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

سری شانزدهم عکس اسم برای پروفایل

نگه داشتن دین در آخرالزمان

مثل نگه داشتن ذغال گداخته در کف دست است….

عکس و تصویر هه

حق داری دلاور، اگر من هم بودم لقمه در گلویم می ماند…
بروی در میدان جان و خون را فدای اسلام کنی،
اما ثمره ایثارت را اینگونـــه ببینی..
.

عکس و تصویر د

پیرمرد عاشق به زنش گفت: بیا یادی از گذشته های دور کنیم. من

میرم تو کافه منتظرت و تو بیا سر قرار بشینیم حرفای عاشقونه بزنیم.

عکس و تصویر د

بانوی شهر من!

بعید می دانم مقابل نگاه مردم شهر و

میان کوچه و بازار و محله‌هایش

کسی با پوشیدن

“ساپورت”

در روز رستاخیز نیز

“support”

شود!!!

انتخاب با تو است……!!!

عکس و تصویر ذ

در عجبم از زنان که از خدای به این بزرگی فقط شوهر می خواهند

و از شوهر به این درماندگی همه ی دنیا را…!!!!!

.

عکس و تصویر ر

    این امتحان زندگی بزرگترین عیبش اینه که :

                           اگر چیزی ام بلد نباشی تا آخر جلسه باید بشینی…..

عکس و تصویر د

من چه ساده ام

که گمان میکنم اگر نباشم

دلی برایم تنگ میشود…

اما حقیقت این است که…

 اگر نباشم، فقط نیستم….همین..!!!

عکس و تصویر h

همیشه سخت ترین نمایش به بهترین بازیگر تعلق دارد

                                                         شاکی سختی های دنیا نباش…..

                                                             شاید تو بهترین بازیگر خدایی……

عکس و تصویر y

اگر مردی می خواهد همسرش مانند فرشته ها بی نظیر باشد

اول باید مکانی چون بهشت برایش فراهم کند…..!!!!!

عکس و تصویر ا

دلم نه عشق میخواهد نه دروغ های قشنگ…

نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر ادعا…

دلم یک فنجان قهوه داغ میخواهد و یک دوست…

که بشود با او حرف زد و پشیمان نشد…!

عکس و تصویر خ

پس ازآفرینش آدم خدا گفت به او: نازنینم آدم….

با تو رازی دارم !..

اندکی پیشتر آی …

آدم آرام و نجیب ، اَمد پیش !!.

 زیر چشمی به خدا می نگریست …!!!


محو لبخند غم آلود خدا …. دلش انگار گریست .

نازنینم آدم… ( قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید )…!!!!

یاد من باش … که بس تنهایم !!!

بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید !!

به خدا گفت :

من به اندازه ی ….

من به اندازه ی گلهای بهشت …..نه …

به اندازه عرش …نه ….نه

من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !!

آدم ،.. کوله اش را بر داشت


خسته و سخت قدم بر می داشت ….

راهی ظلمت پر شور زمین ….

زیر لبهای خدا باز شنید ،…

نازنینم آدم !… نه به اندازه ی تنهایی من …

نه به اندازه ی عرش… نه به اندازه ی گلهای بهشت !…

که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش !!

عکس و تصویر و

دخترها عاشق حرف می شوند و پسرها عاشق زیبایی

برای همین دخترها آرایش می کنند و پسرها دروغ می گویند

عکس و تصویر و

بزرگی وصیت کرد که برای سلامتی عقلتان هویج بخورید

همه خندیدند،ولی هیچ کس ندانست که عقل همه به چشمانشان است.

عکس و تصویر و

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 893
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,824