عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

جملات غمگین و احساسی جدید

تاريخ : یکشنبه 04 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 1709

جملات غمگین و احساسی جدید...

 

خـــودکــشی کـــارِ آسونــیه. . . اگــه مــردی زنـــدگی کُـــن. . .

 

ســـیگارش را مــی گــذارد زیــر لبــش و مـــی گــوید:

 

آتـــیش داری؟!

 

جــواب مــیدم:

 

تــوی جــیــبــم کــه نــه. . .

 

تـــو”دلــــم“چـــرا. . .

 

بــه کــارت مــی آیــد؟؟؟

 

 

 

جمله غمگین و عاشقانه بیشتر در ادامه مطلب.....

یادمه وقتی کنارم نبودی بهت می گفتم ای کاش کنارم بودی

 

بهم میگفتی من کنارتم ولی تو منو نمیبینی

 

بهم میگفتی دستام توی دستت هست 

 

بهم میگفتی دستات چرا اینقدر سرده؟

 

میگفتی باگرمای دستم سردی دست تو از بین میره

 

اون موقع خوب با این حرفات یادم میرفت که ازم دوری

 

فکر میکردم واقعا کنارمی

 

ولی

 

الان که تو نیستی و من روی زمین تنها

 

واقعا احساس میکنم که ازم دوری 

 

واقعا احساس میکنم که تنهام

 

چون دیگه نیستی که با حرفات ارومم کنی

 

در آغوشم بگير بگذار براي آخرين بار گرمي دستت را حس كنم 

 

و مرا ببوس تا با هر بوسه ات به آسمان پرواز كنم

 

نگاهم كن و التماسم را در چشمانم بخوان

 

قلبم به پايت افتاده است نرو

 

لرزش دستانم و سستي قدمهايم را نظاره كن

 

تنها تو را مي خواهم بگذار دوباره در نگاهت غرق شوم

 

و بگذار دوباره در آغوشت به خواب روم

 

نرو.....

 

نگذار دوباره تنها شوم....

 

نرو....

 

 

 

مرده متحرک 

 

 

وقتی نمیدونی تو دلت چی میگذره ! 

 

وقتی نمیدونی از این دنیای لعنتی چی میخوای!

 

وقتی قبل از اینکه چیزی رو بخوای اون چیز نابود میشه !

 

وقتی همه باهات قهرند!

 

وقتی نفــــــــــــــــــرین شده ای !

 

چه دلیلی داره که ارزویی داشته باشی؟ چه دلیلی داره چیزی رو دوست داشته باشی ؟ چه دلیلی داره به زندگی ادامه بدی؟

 

 

 

چقدر دستاتو کم دارم

چقدر دلتنگ چشماتم

تورو میبینم از دورو

هنور محو تماشاتم

چه بی حاصل به دور تو

مثه پروانه میگردم

گناهم شاید این بوده

که من عاشقترین مردم

دلم خوش بود که تقدیرم

به دست تو گره خورده

کسی جز دست نا اهلت

دل مارو نیازرده

دلم خوش بود با عشقت

غم دنیا حریفم نیست

شنیدم عاقبت گفتی 

که عاشق مثل من کم نیست

گلم ، دلم ، ندارمت

به روم نیار که باختمت

به جون عاشقم قسم

دست خــدا سپردم

ــ**ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ**ــ

می دونم بر نمی گردی...

 

ولی بازم صدات می کنم...

 

واسه همیشه رفته اما هنوزم دوسش دارم...

 

برای چه هنوز دوستش دارم نمی دونم...

 

ولی هنوز هم توی تک تک قطره های بارون ...

 

خاطرات روزهای بودنش را می بینم...

 

بـراى تو مـى نویسـم ....

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط تنها در تاريخ 1392/02/21 و 15:12 دقيقه ارسال شده است

    سلام مطالبتون زيبا بود خوشحال ميشم به وب منم سر بزنيشکلکشکلکشکلک
    پاسخ : باشه


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 438
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,369