عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 94

تاريخ : سه شنبه 20 بهمن 1394 نويسنده : سجاد نظرات بازديد: 587

 اس ام اس عاشقانه جدید بهمن 94

برای تا ابد مـاندن
بایــد رفــت…
گاهی از قلــب کسی
گاهی به قـلــب کسی…🍁
ولنتاین مبارک عزیزم🍁🍁

*

*

متن و جمله عاشقانه تبریک ولنتاین

*

*

دوستم داشته باش
از  بمان!
دستت را به من بده،
که در امتداد دستانت
بندری است برای آرامش!🌹

*

*

اس ام اس جدید عاشقانه ولنتاین ۹۴

*

*

اگر چه شد”غزل” شعرم،
ولي اقرار بايد کرد..
شبيه شعر نيمايي:
“تو را من چشم در راهم”☘

 

*

*

استاتوس عاشقانه غمگین ولنتاین

*

*

دست از جهان نشسته مكن آرزوى عشق
اين نيست دامنى كه توان بی وضو گرفت🍁
ولنتاین مبارک

*

*

جمله های ناب عاشقانه شب ولنتاین

*

*

صدای چشم تو
زیباست
نگفته های دلم را
چه خوب می خواند
همین بهانه ی
تک بیت ناب عاشقی ام🍁

*

*

اس ام اس های تبریک ولنتاین

*

*

اين گونه که مرا صدا مى زنى
درخت پير حياط را هم صدا کن
شکوفه مى دهد
مى دانم🍁

*

*

گلچین جملات عشقولی ولنتاین

*

*

یک باغ امید,میوه کالم بود
این حال خراب,قسمت فالم بود
درکوچه بن بست تو,گیر افتادم
یک تار شکسته,همدم سالم بود🍁

*

*

اس ام اس های احساسی شب ولنتاین

*

*

اگر از کمندِ عشقت بروم
کجا گریـــزم؟
که خــلاص بی تو بند است
و حیــــات بی تو زندان🍁
شب ولنتاین مبارک

*

*

متن و جمله های تبریک روز ولنتاین

*

*

عشق و درویشی و
انگشت نمایی و ملامت
همه سهلست؛
تحمل نکنم بار جدایی…🍁

*

*

اس ام اس عاشقانه جدید ۹۴

*

*

آدم های دیگر را نمی دانم!
در مـــن اما
اولین حسی كه
هر روز صبح بیدار می شود
دوست داشتن تـــوست …🌹

*

*

جمله های احساسی ولنتاین

*

*

دلم هواى تو دارد ولى چگونه ببندم
هزار نامه به پاى كبوترى كه ندارم🍁

*

*

اس ام اس باحال عاشقانه ولنتان

*

*

من از خودم هم بریده ام
تومرا از رفتنت می ترسانی
من اگر از رفتنت می ترسیدم
هرگز نمی گفتم
دوستت دارم🍁

*

*

matn asheghane vaentain

*

*

نام تو
مرا همیشه مست می کند
بهتر از شراب
بهتر از تمام شعرهای ناب🍁

*

*

payam hay asheghane valentayn

*

*

من
خواب را بى خواب ميكنم؛
اين با تو بودن ها
رويا ميكند بيداريم را🍁

*

*

متن تبریک ولنتاین

*

*

عشق تو
تنها ستاره ی آسمان قلب من است
هر شب آن را تکثیر میکنم
و روزها روی شعرهایم
می پاشم🍁

*

*

اس ام اس خنده دار ولنتاین

*

*

میخواستم کمی
فقط کمی!
دوستت داشته باشم…
از دستم در رفت
عاشقت شدم🍁

*

*

پیامک های زیبا و احساسی تبریک ولنتاین

*

*

فال حافظ زدم آن
رند غزل خوان هم گفت
زندگی بی تو محال است
تو باید باشی☘

*

*

اس ام اس باحال ولنتاین

*

*

من عاشقی از کمال تو آموزم
بیت و غزل از جمال تو آموزم
در پردهٔ دل خیال تو رقص کند
من رقص خوش از خیالت آموزم🍁

*

*

متن های ناب ولنتاین ۹۴

*

*

سيب
و نارنج
همہ اش
بهانہ است
عشقست
كہ  آدم را
هوايي ميكند

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 82
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,013