عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

جدیدترین پیامک های عاشقانه

تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 نويسنده : سجاد نظرات بازديد: 431

جدیدترین پیامک های عاشقانه

مثل یک روح در دو پیکریم

تو در پیکره ی خدایی

من در پیکره ی انسانی

عاشقانه میپرستمت...

.

.

 

.گاهي در نبود تنها يك نفر...
گويي جهـــان به تمامي خالي ست...

.

.

.

بــگذار هر كسى هر چه دوست دارد بگويد ، مهم
اين است كه تــو در دل منى ، تو دردانه ى منى و
من از تمام خوبى ها و بدى هاى اين دنيــا فقط و
فقط تو را مى خواهم ، گر چه نــه اسمت در كنـار
اسم من ، نه سقفت هم سقف من و نـــه دستت در
دستان من باشد .
و من هـر شب با خيال تو سر بر بالين مى گذارم
و اميدم اين است كه فردا به هم خواهيم رسيد و
نمى دانم وقتى به تو رسيدم ، ديگر با چه اميدى
سر بر بالين بگذارم ........!!!!

.

.

.

.

هربار که می شنیدم: "عاشقش شدم"
می گفتم:"چگونه؟ او که هیچ ندارد"
می گفت:"روزی چنان عاشق شوی که..."
ومن چه دیر فهمیدم که دعای عاشق زود مستجاب می شود....

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط lebas5 در تاريخ 1394/11/01 و 12:57 دقيقه ارسال شده است

    با سلام وقت بخیر عالی بود نظرتون با تبادل لینک چی
    لطفا خبرم کنید منتظرتونم بدرود

    اين نظر توسط سپیده در تاريخ 1394/11/01 و 11:51 دقيقه ارسال شده است

    سلام مهربون مطالب وبلاگت خیلی دوست داشتم ولی متاسفانه مطالب خوشگلت تو وبلاگ های دیگر هم دیدم لطفا مطالب جدیدتر بگذار خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم پس به وبلاگ من هم سر بزن


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 527
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,458