عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اس ام اس جدید با موضوع تنهایی

تاريخ : شنبه 03 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 502

اس ام اس جدید با موضوع تنهایی...

 

 

تو که نمی آیی،..‏

تاج و تختی…

برای خودش به هم می زند…

دلتنگی!

 

.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

 

به زخم هایم می نگری؟

درد ندارد دیگر

روزی که رفتی مرگ تمام دردهایم را با خودش برد

مرده ها درد نمی کشند…!

از تو خواهشی دارم

برنگرد دیگر

زنده ام نکن…!

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بقیه اس ام اس های جدید تنهایی در ادامه مطلب...

غصــه نخــور ؛ کنــار آمـده ام بـا نبـودنت . . . خیلـی که دلـم بگیـرد ،

گریـه میکنـم !

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

یادش بخیر..

همیشه موقع خواب،

عکس قاب شده ات را گرد گیری می کردم!

اما از آن روزی که رفتی..

عجیب دلم غبار گرفته است.

تو خودت را اذیت نکن،

می دانم..

از دست قاب خالی کاری بر نمی آید!!

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

بعضی وقتا اونقدر دلتنگ کسی میشی که اگه بفهمه خودش از نبود خودش خجالت میکشه

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

چقد دنیاعجیب شده!

مردم هرروز عشق هایشان را با عشق های هم عوض میکنند

دیروزاو عشق توبود

امروز عشق من

فردا عشق دیگری…!

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

مهربانیت را بادلم پیوند زدم، تا از تو دور بودن را احساس نکنم…..

اما باز هم دلتنگم…….!!!

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

فراموش کردنت برایم مثل آب خوردن بود !!!

از همان آبهایی که می پرد توی گلو و سالها سرفه میکنیم ….

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟

تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟

با آنکه ز ما یاد نکردی..

ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

حالت تهوع دارم !!!

این حالت تهوع لعنتی با هوای آزاد و قرص درست نمیشود

علاجش ….

فقط بالا آوردن فحش هایی است که به دیگران بدهکارم

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

مچاله کن ، بشکن ،بندبزن ،خط بزن ،خلاصه راحت باش . . .ارث پدر نیست دل تنهای منه

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

پروانه چه لذتی دارد؟

وقتی

زنبور کارگری باشی

که نتوانی

عاشق ملکه بشوی !

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

این روزها زیــــــــادی ساکت شــــــــــده ام ،

نمی دانــــــم چـــــــرا حرفــــــــهایم،

به جـــــــــــــای گلو

از چشمهایم بیرون می آیند…

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

میدانم ؛

دیگر برای من نیستی !

اما ….

دلی که با تو باشد این حرفها را نمیفهمد..

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

این روزها حس رفتن هم ندارم چه برسد به برگشتن پس برنگرد

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

تمام خاطراتت تا کنار میگذارم در رویاهایم پامی گذاری

بگو به من با رویاهایت چه کنم

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

دلتنگم دلتنگ…

کسی صدای مرا می شنود؟!

او گفت بر نخواهد گشت..

پس من این همه زمان..

چرا رفت و برگشت آونگ ساعت را شمردم؟

پیر شدم از شوق انتظارش.. در جوانی..

این بی انصافی است..!

برای این همه عشق…

برای این همه صبر..

آه دنیا پاسخت چیست برای این همه درد…؟؟!

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

نم کشیده ام بر دیوار اتاق

بس که لحظه های دور بودنت را

قطره هایی از باران دلتنگی باریده ام

روی آن به یادگار….

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

دلتنگم !

برای کسی که مدتهاست،

بی آن که باشد،

هـر لحـظه،

زنـدگی اش کـرده ام !

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

این مطالب جزء سایت بزرگترین بانک اس ام اس کشور می باشد.

 

کپی برداری با ذکر منبع مجاز می باشد.

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

این روزها حجم زیادی از خدا را نفس می کشم

من مقدس شده ام

و شاید به پایان زندگی ققنوس رسیده ام

دلم برای پروانه های آبی کوچک تنگ می شود وقتی در امتداد کودکی دلتنگم

کسی مرا نخواهد فهمید

مرا زمستان با خود برده است گویا ….

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

این روزها که سپری میشوند یاد تو را با خود می برند حسادت میکنم به این روزها که حتی یادی از تورا با خود دارند….

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

اگر دلت گرفت سکوت کن…

این روزها کسی معنای دلتنگی رانمی فهمد.

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

باز باران اما این بار بی ترانه,

گریه های بی بهانه,

می خورد بر سقف قلبم,

یادم آرد روی ماهت,

باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

اینجا هنوز هم یادت هست هنوز هم یادت مهربان تر از خود توست….!راستی یادت بخیر…

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

هیج وقت به کسی وابسته نشو ؟؟ زیرا وابسته شدن به یه نفر دیر یا زود به قیمت از دست دادن تکه ای از قلبت تمام می شود.

 

.

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

.

 

ای کاش احساسی به اسم دلتنگی وجود نداشت که باعث بشه مزاحمت بشم….!

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3182
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2,239
  • بازديد ديروز : 709
  • بازديد کل :12,112,519