عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

اس ام اس رمانتیک فاصله

تاريخ : یکشنبه 22 آذر 1394 نويسنده : سجاد نظرات بازديد: 348

 اس ام اس رمانتیک فاصله

این روزها سنگین و نحس اند

چه کنم ؟

لحظات هم بهانه ات می گیرند

رفتی و ردپایت در پس کوچه های قلبم باقی مانده است

 

اشعار فاصله ناب و قشنگ

چه فرقی دارد ، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد ؟

وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه !

دلنوشته فاصله ناب و قشنگ

کوتاه ترین قصه ی دنیا

رفت …

متن ادبی فاصله ناب و قشنگ

چندیست در نبودنت به ساعت شنی می نگرم

 یک صحرا گذشته است !

پیام فاصله ناب و قشنگ

امروز و فرداهایم ، پس فرداها ، همه و همه

خراب شده اند

بعد از تو

برگرد

پیامک فاصله ناب و قشنگ

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم

می بینم سر جاتی !

اس ام اس فاصله ناب و قشنگ

اگر چه عاشقی پر شور بودیم

به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم

من و تو وصله‌ای ناجور بودیم

اس امس فاصله ناب و قشنگ

یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم

شوق دیدار تو دارم به کجا پر بزنم ؟

اسمس فاصله ناب و قشنگ

گرچه کردم ذوق ها از آشنایی های او

 انتقام از من کشید آخر جدایی های او

اس فاصله ناب و قشنگ

سنگ هایی که به دیوار فراق تو زدم

کعبه می شد من اگر خانه بنا می کردم


دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,112
  • بازديد ديروز : 939
  • بازديد کل :12,059,307