عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 پیامک های جالب و زیبای عاشقانه

زندگی بهانه است !
من هوا را به امید هم نفسی با تو تنفس می کنم . . .

 

 

 

 

 

من خدا را در قلب کسانی دیدم که بدون هیچ توقعی مهربانند ، درست مثل تو . . .

 

 

 

 

 

 

بی تو خورشید دلم رهگذری ظلمانی ست / آخرین پنجره ام در خطر ویرانیست

 

 

 

 

 

 

نیاز که تو باشی ، تمام من میشود “ نیازمندیها ”

 

 

 

 

 

 

عاشق اسمم می شوم ، وقتی تو صدایم می کنی . . .

 

 

 

 

 

 

دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو . . .
این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن . . .

 

 

 

 

 

 

دوستی میوه ی درختانی است که در روح غنی عشق کاشته میشود و با مراقبت محبت آمیز و درک متقابل پرورش می بایند .

 

 

 

 

 

 

عشق !
همین خنده های ساده ی توست !
وقتی با تمام غصه هایت میخندی تا از تمام غصه هایم رها شوم . . .

 

 

 

 

 

 

زندگی معنی پیچیده ای ندارد ، همین که تو باشی این تمام زندگیست . . .

 

 

 

 

 

 

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم ای کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی . . .
و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم . . .

 

 

 

 

 

 

دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد ! نفس است ؛ تا باشم ، تا باشی . . .

 

 

 

 

 

 

دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم . . .

 

 

 

 

 

 

وقتی کسی تو را عاشقانه دوست دارد ؛
شیوه بیان اسم تو ، در صدای او متفاوت است و تو میدانی که اسم تو در لب های او ایمن است . . .

 

 

 

 

 

 

به خواب می روند مثل من ، تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تو . . .

 

 

 

 

 

 

عشق آن نیست که دو نفر به هم نگاه کنند
.
.
.
عشق آن است که هر دو به یک سو بنگرند . . .

 

 

 

 

 

 

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه . . .
دیروز هم همینطور بود !
فردا هم همینطوره !

 

 

 

 

 

 

افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم ، دسته گلی می شود شبیه تو برای تو . . .

 

 

 

 

 

 

همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام !
بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام . . .

 

 

 

 

 

 

من ز گهواره تا گور به جای دانش تو را میجویم . . .

 

 

 

 

 

 

میگویم دوستت دارم !
نگو که تکراریست ! شاید روزی برسد که نباشم تا تکرارش کنم !

 

 

 

 

 

 

من از تمام اسمان یک باران را میخواهم !
ازتمام زمین یک خیابان را !
و از تمامی تو یک دست قفل شده در دست من . . .

 

 

 

 

 

 

اگه دوسش داری
وقتی ازش ناراحتی
بزن بشکن ! داغون کن حرصتو رو ظرفا و آینه خالی کن !
اما دلشو نشکن . . . !

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط ریحانه در تاريخ 1394/09/13 و 15:17 دقيقه ارسال شده است

    من خیلی لذت بردم از خوندنشون


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,073
  • بازديد ديروز : 939
  • بازديد کل :12,059,268