عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

جدیدترین اس ام اس ها و متن های تیکه دار و سنگین آبان 94

همه جفت ها؛ تنهاییم را به رخم میکشند

 

حتی جوراب هایم!

.

.

.

.

از وفا میترسم!

 

چن روز پیش...

 

سگ گله را با گرگی دیدم!!!

.

.

.

.

دوست داشتن تو لیاقت نمیخواهد

 

مثل نخ کردن سوزن

 

 اعصاب میخواهد!

.

.

.

.

حق الناس همیشه پول نیست

 

گاهی دل است!

 

که باید میدادی و ندادی...!!!

.

.

.

.

دست از سرم بردار!

 

بگذار روی دلم

 

آرام میشوم....

.

.

.

.

بیا....

 

پاییز را تحویل نگرفتی

 

زمستان شد!!!!

.

.

.

.

گاهی یک نگاه سرد

 

روی زمستان را هم کم میکند!

.

.

.

.

شهامت میخواهد....

 

سرد باشی

 

و گرم لبخند بزنی!!!

.

.

.

.

نپرس چرا سیگار میکشی

 

بپرس چی کشیدی که سیگار میکشی!؟؟

.

.

.

.

آینه هم شکایت دارد از من

 

روی خوش میخواهد....

 

آینه جان: ندارم....ندارم....ندارم!

.

.

.

.

میان این همه شلوغی

 

باز احساس تنهایی میکنم

 

و اینست درد من!

.

.

.

.

دلـت به ماندن نیست بـرو،

 

عشـق که گـدایی نـدارد.

 

یادت نیست مگر؟

 

این نذر مـن بود،

 

که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم

.

.

.

.

آدم بعضی وقا باید به خودش یه سیلی بزنه

 

و بگه:

 

احمق نمیخوادت

 

انقد خودتو کوچیک نکن...!

.

.

.

.

    بالاخره خنده های یك نفر باید چیزی را آب كند..

 

    یا خنده هایتـــــو قنـــد را..

 

    یا خنده های مـن غــــــــــم را... 

.

.

.

.

چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش

 

اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی ، ترکش کنم

.

.

.

.

جـــور میکند خـــدا دَر و تخته را با هم...

 

همانطور که من و تو را آشـــنا کرد...

 

تــو شدی خـــاطره ســـاز...

 

من شدم خــــاطره باز...

.

.

.

.

به سلامتی اونایی که خودشون ثابت کردن “لیاقت” ما رو ندارن !

.

.

.

.

لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم …

 

“تـــو”

 

غلط اضافیِ زندگیم بودی ... :|

.

.

.

.

 

    اینک اعتراف میکنم...

 

    بی کَس و کار شدم

 

    امـــا هنوز مثل تو ...

 

    بی همه چیـــز نشدم ...!!! 

.

.

.

.

 

عشق نه پول میخواد نه خوشگلی نه ماشین نه هیچی دیگه ....

 

فقط دو تا آدم میخواد 

 

تاکید میکنم : آدددددم 

.

.

.

.

دستگاه مشترک مورد نظر از دست “دوستت دارم” های دروغ تو خاموش است ، لطفا دیگر تنهایش بگذار …

.

.

.

.

سوختنم را دیدی و خندیدی

 

خنده ات را دیدم و سوختم

 

خنده هایم را خواهی دید

 

دیدارِ ما به وقت سوختنت

.

.

.

.

بعضیا شدیدا به عینک نیاز دارن ، واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن !

.

.

.

.

چه فرقی می کند وسوسه سیب یا حوا برای کسی که آدم نیست ؟

 

 

* * * 

 

بهینه رفتار کردی ولی من از همه چیزم گذشتم ؛ برچسب سبز رنگ انرژی مبارک قلبت باشد !

.

.

.

.

جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”

.

.

.

.

دیگر عاشقانه نمینویسم …

اگر نوشتم مخاطب خاص ندارد چون کسی ارزش خاص بودن را ندارد !

.

.

.

.

بعضی ها فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ؛ عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله !

.

.

.

.

پراید شد ۲۰میلیون ولی تو همون ۲زاری که بودی موندی !

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 141
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,072