عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

عشقم کجایی بیا بیبین حالمو بیا

تولدم نزدیکه ... نیست بهم تبریک بگه هعی خدا چی کار کنم چی بگم بهش  بیاد بهم بگه تبریک  ..

یعنی بازم بهم زنگ میزنه ؟؟ بازم بهم میگه تولدت مبارک؟؟ بازم مث همیشه میشه اولین نفر باشه ..؟؟

آخه خدا بد جوری دلشو شکوندم  بد جوری قیدشو زدم  بد جوری پشتشو خالی کردم  بد وری تنهاش گذاشتم

ای خدا میخوام برم پیشوازش میخوام بهش ثابت کنم اشتباه کردم

آخه بعد اون دیگه کسی نگفت دوستت دارم  بعد اون کسی دستمو بخاطر خودش نگرفت

فقط اون بود عاشقم  فقط اون بود نفسم  فقط اون بود رویای خاطراتم ..

الان من چی کار کنم چطوری برم بهش بگن برگرد  دوستت دارم ...چطوری بهش بگم خوش اومدی؟؟

 

شماره ی کیک تولدم شد 21 

 

منو شمع  کیکم داریم  از  غصه آب میشیم جلو چشم همه

عشقم کجایی بیا بیبین حالمو بیا بشنو  بغض صدامو

عشقم نزار آرزو هام نقش بر آب بشن   نزار هر شب آرزوی مرگ کنم

هر شبو روزم مادرم بهم میگه ...

باز آب دهنت بالشو کثیف کرده  ولی خبر نداره آب دهنم نیست گریه و حق حق های شبانم هستش که آب میشن ..

 

یادش بخیر عشقم تنها کسی بودی که نازمو میکشیدی تنها کسم بودی قشنگ هوامو داشتی

یادش بخیر چه دعوا هایی میکردیم

تنها کسم بودی که با شنیدن اسمت روحم تازه میشد .. الان چی؟؟؟ اسمتو به زبون میارم یا کسی  رو اشتباهی  موقع صدا زدن صداش میکنم داغون میشم اواره میشم  من عشقمو  بخاطر هوس از دست دادم  بخاطر همین همیشه میبازم

 

 

تو تک پر زندگیم بودی تک پر تنم بودی ....

حالا میفهمم تنهایی یعنی چی 

دلمو میبرم  زیر خاک  چون صدای تپشش مال توبود  جوونیش مال تو بود  غمو شادش مال تو بود  نه غریبه ...

هر جا هستی خوش بخت باشی با هرکسی که باشی  ....

منبع : 98love.ir

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3172
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 196
  • بازديد ديروز : 678
  • بازديد کل :12,053,042