عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 اس ام اس ها و پیامک های سیگار


 

آن روز بوی سیگار می دادی

و من می دانستم که تو سیگار نمی کشی

____________________________

بعد از رفتن او

من و ته سیگار و پنجره نیمه باز

مانده ام که کدام یک برای سقوط مناسب تریم؟

___________________________

 

بقیه در ادامه مطلب  ...

 

 

نمی دانم …

سیگار می کشم یا حسرت نبودنت را

ریه هایم را پر از دود می کنم یا پر از آه رفتنت

نمی دانم تو را دود می کنم یا خاطراتت را

اصلا چه فرقی می کند ؟

تو رفته ای و من سیگار و حسرت و آه را با هم می کشم

 

____________________________

اینکه گاهی سیگار می گیرد در دست

یعنی هنوز هم نشانی از تو در خاطرش هست

____________________________

نیکوتین سیگارآدم ها را جذب نمی کند

آدم ها به دود سیگار معتاد می شوند

خیره می شوند به دود و غرق در خاطرات

آدم ها معتاد خاطرات می شوند

____________________________

سیگارهای تلخ مرا به خواب های شیرین بردند

کاش می توانستم خواب هایم را به تصویر بکشم

روزگار می گذرد

شب ، روز

شب ، روز

سیگارهای تلخ تکرار می شوند خواب های شیرین ، اما …

____________________________

با کامی تلخ از جویدن هزار بسته ته سیگار

بیا آخرین پک را به عشق بزنیم

دود می شویم همین روزها…

____________________________

به ته سیگارهایتان احترام بگذارید

نیندازیدشان زیرپا

چرا آدم ها عادت دارند

هرکه به پایشان سوخت را می اندازند زیر پا ؟

____________________________

سیگارت را پشت دست من خاموش کن

بگذار این داغ نشانی باشد

برای دیگر دل نبستن ها

____________________________

سیگار بهانه است

و من باز عمیق تر پک می زنم

تا خاکستر کنم روزهای بر باد رفته ام را

____________________________

کام اول و عمیق از سیگار

طعم قهوه گوشه دنج کافه

بوی برف که می بارید

و دست های که روی پیانو می رقصید

فرصت عاشقی کردن بود

جای تو خالی اما

____________________________

با یک گریه ی مشترک

یک لیوان چای انفرادی و یک نخ سیگار

که دل کشیدنش را ندارم

جنون امشب را شروع می کنم

صبح دوباره همان آدم سابق می شوم

که به تمام دنیا صبح بخیر می گوید

____________________________

سیگار روشنت را در جنگل خشک و آشفته روح من انداختی

بعد پرسیدی : مزاحمت که نشدم ؟

خندیدم و گفتم : نه اصلاً …

____________________________

بی تو نه شعر می چسبد نه مرور خاطره ها نه سیگار

من تو را می خواهم

می فهمی ؟

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,061
  • بازديد ديروز : 1,567
  • بازديد کل :12,060,823