عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

دل نوشته غمگین و احساسی یه عاشق

تاريخ : چهارشنبه 07 خرداد 1393 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 599

دل نوشته غمگین و احساسی یه عاشق

 

https://rozup.ir/up/ahoooo/Pictures/Asheg%20-%20Ahoooo%20--.jpg

  وقتی غم در تار و پودت ریشه کند هر چقدر هم بخواهی شاد بودن تنها حرف است

و تو حل می شوی در غم هایی که در سلول هایت جریان دارند و آدم هایی که

نزدیکیشان به تو یک زنگ خطری است برای اعتماد کردن  و یک ضربه مهلک

و تو مثل پازلی تکه های دلت را هر چقدر هم جمع کنی باز یک گوشه قلبت تنها می ماند

پازلی که درست کردنش به بهای نابودی توست

من باردارم از غم هایی که از نبودن تو چون طنابی به گردنم آویخته و رهایم نمی کند

.
….

دل نوشته غمگین و احساسی یه عاشق با عکس

.

و من مات به گوشه دنج تنهایی خیره می شوم و تارهایی را که در ریشه قلبم بسته می شمارم

تا آخرین لایه پوسیدگی قلبم منجمد شود در پیچ و تاب مواج بی حوصلگی هایم

دوست داشتن آدم ها را بالا می آورم.آری..هر ساله هزاران آدم وارد این دنیای بغض آلود می شوند

تا نیش عقربشان را بر سر دیگران تزریق کنند اما نسل آدمیت در حال انقراض است

انقراض از دوست داشتن و تمام وابستگی ها..من و او خط موازی بودیم

من هم آغوش تنهایی خاطرات و آبستن غم هستم.آری رفیق دیگر دوست داشتن خودم را مدتهاست فراموشم کردم

مرورم نکن که زخمی قضاوت های نابجای مردم زمینم ! حالم را همان سه نقطه های بی پایان بی معنی تفسیر میکنند

حرفی نیست. . . اینجا جای سکوت است در زمین و هزاران نقطه تا ابدیت

غرغرهایم.عصبانیتم حتی بی حوصلگی ام را به دریای ته نشین شده زنی در وجودم می سپارم.من خوب خوبم

بعضی از حرف های آدم ها را نه تنها نباید باور کرد که باید ضبط کرد و روزی که انکار می کنند

تمام حرف ها و به شرفم قسم می مانم هایشان را و تمام قدم های خیالی که با تو برداشتند و می روند

سی دی  کاملی از قول و قسم هایشان به آنها هدیه کنی

هر چه باشد شاید دفعه آینده که میخواهند باز و باز قسم بخورند لازمشان شود.

 

سایت عاشقانه آهــو


دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 529
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,460