عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

پیامک عاشقانه بهمن

 

ساعـــت ها استـــدلال بــرای دل کنــــدن از تـــو بــی فــایده اســت
.
.
.
هنـــوز عـــاشقانه دوســـتت دارم…!

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

بعضی وقتا . . .
یه نفـر باعث می شه که حس کنی چیزی که تـو رو روی زمین نگه داشته جاذبه ی زمین نیست

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

 


چه شبهایی شده…
من در فکر تو ، تو در فکر او…
هر دو بیدار از عشق…

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

برای داشتنت خدا را هم کلافه کرده ام………

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

دوست دارم دستم را بگیری و زیر گوشم زمزمه کنی…
پشت خواب های نا ارام تو چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست!
دوست دارم دستت را بگیرم و زیر گوشت زمزمه کنم…
که پشت نگرانی های من مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم!

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

در شعرم
به جای تو نوشتم گل
و از آن به بعد
هر روز دفترم را می‌بویم

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

” بـــا هـــمـ کــهـ قــدمـ مــیـ زنـیـمـ
حـسـودیـ اَشـ مـیـ شــود آفــتـــابــ
نـهـ کــهـ هـیـچـ گــاهــ
قـــــدمــ نــــزدهــ اسـتــ بــا مــاهــ … ! “

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

من رسم دوستیم مثل نان نیست!
که گرمش در سفره دل باشد و سردش سهم نمکی…!
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت باشد…
همیشه هستی…
همین حوالی…
در قلبم…

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

تـــو همانــی که دلــم لک زده لبخنـــدش را
آن که هرگـــز نتوان یـافت همانـــندش را…

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

پرسه زدن در خیالت!
زیباترین نیاز من است…!
هوایم باش..
تا نفسم نگیرد…!

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

تو بمان… حتی اگر ساکت و مشغول کارهای خودت باشی! همین که شاهد حضورت باشم کافیست!…

**** پیامک و اس ام اس عاشقانه بهمن ماه ۹۲ ****

تمام ِ این چند سال و اَندی عمرم به کنار…
من فقط،
به اندازه ی همان صَدُم های ِ ثانیه ای که،
در هوای ِ عطرِ ِ اغوش ت♥ نفس کشیدم،
زندگی کردم!!

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3174
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 995
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,926