عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

دلنوشته های غمگین تنهایی

 

تنها بودن,اس ام اس تنهایی

 

 

نه راهِ پس دارم

نه پیش !

به تنهایی خود آویزانم . . .

 

 

 

 

همه در دنیا کسی دارن برای خودشان

” خسرو “و ” شیرین ”

” لیلی “و ” مجنون ”

” رامین ” و ” ویس ”

” پیرمرد ” و ” پیر زن ”

” تو ” و ” اون ”

” من ” و ” تنهایی ”

 

 

 

 

چنان دل کندم از دنیا

که شکلم شکل تنهایی ست

ببین مرگ من را در خویش

که مرگ من تماشایی ست

مرا در اوج می خواهی

تماشا کن تماشا کن

 

 

 

 

درد میکُنه جای تنهاییم . . . :(

 

 

 

 

 

 

ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﺪﻓﻮﻥ ﺗﻮ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺮﻥ ﺑﺨﻮﺍﺑﻦ

ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭﯾﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﻧﻤﻮﻧﺪﻩ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻦ

ﺍﯾﻨﺎ ﺗﻨﻬﺎﻥ . . .

 

 

 

 

تنها ک باشی گاهی  آرزو می کنی یک نفر اسمت را صدا کند . . .

حتی اشتباهی

 

 

 

عجب دنیایی شده !

ببین . . .

تا چشم کار میکنه جای تو خالیه

 

 

 

فکر می کردم تنهایی یعنی

من

سکوت

پنجره های خاک گرفته

اتاق خالی از تو

نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !

 

 

 

باید برای زمســـتان کتی گـرم بخرم با جیب هایی برای دسـتانم

تن های تنها زود یخ میزنند

 

 

 

اینجا جایی است که وقتی زانوهایت را از شدت تنهایی بغل گرفته ای به جای همدردی برایت سکه می اندازند

چه عجیب مردمانی !

 

 

 

 

تــنـهـایـی یـعـنـی . . .

عـاشـقـشـی . . .

ولـی حـق نـداری بـهـش نـزدیـک بـشـی . . . !

.

.

.

چـون اون دیـگـه تـنـهـا نـیـسـت . . .

 

 

 

 

خیلی ها مترسک رو دوست ندارن . چون پرنده ها رو می ترسونن .

ولی من دوستش دارم چون تنهایی رو درک میکنه

 

 

 

 

تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه !

این نیست که با کسی دوست نباشی !

این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی !

تنهایی یعنی ” هیچکس نمیفهمه حالت بده ” . . .

 

 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 442
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,373