عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا

 

اس ام اس احساسی,اس عشق

 

 

من عاشق نیستم،

فقط شب ها بدون آغوشت , نمی توانم بخوابم …

روزها دلتنگت میشوم!

از دیدنت سیر نمی شوم !

عطرت روحم را به پرواز در می آورد !

من عاشق نیستم….

فقط حرف تو که می شود…

دیگر هیچ چیز نمی شنوم جز نام ” تو “!

.

.

.

.

بعد از رفتنت

این جــــا یـــک نفـــر

شبـــیه من

به طرز عجیبی زنـــده اســت

نفــــــس نمی کشــــد ،

هـــــوا می خـــورد

راه نمـــی رود ،

جـــــسم یــــدک می کشـــد

آنقدر می ایستد و می ایستد

تا ایستـــاده بمیرد ،

بــــرای تــــویــی که

بدانی تکیه گاهــت هنوز

منتـــظر ایــســـتاده ،

بدان جانشین من روزگاری

پشتت را خالی خواهـــد کرد..

.

.

.

.

از درون هر کس

یک نفر رفته است

و هر کاری که می کند

نمی تواند او را بدرقه کند…

.

.

.

.

قدیمیها چقدر پر توقع بودن می گفتن: برای کسی بمیر که برات تب کنه

من برات می میرم خدا نکنه تب کنی…

.

.

.

.

ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﯾـــــﺦ ﮐﺮﺩﻥ ﻫﺎﯼ ﻣﺎ ﺍﺯ “ﺳـــﺮﻣﺎ” ﻧﯿﺴﺖ…!…

ﻟﺤــــﻦ ﺑﻌﻀــــــﯽ ﻫﺎ “ﺯﻣﺴﺘــــﻮﻧﯿﻪ”

.

.

.

.

ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﮕﻮﯾﺪ

ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺩﺭﺩﺍﻧـــــــﻪ ﯼ ﻣﻨﯽ

ﻭ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ

ﮔﺮ ﭼﻪ ﻧﻪ ﺍﺳﻤﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﺳﻢ ﻣﻦ

ﻧﻪ ﺳﻘﻔﺖ ﻫﻢ ﺳﻘﻒ ﻣﻦ

ﻧﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ

تو بدقلقی کن ، من به خودم می بالم که انتخابم غلط نبوده

.

.

.

.

هیچ قهوه ای به تلخی تقدیرمان نبود چه فالی برایم گرفتی خدا

.

.

.

.

هـــروقت کـم می آورم…

مـی گـــویم : اصـــلا مهـم نیـــست…

امـا تو خـــوب مـیدانی

نبـودنــــت چقـــدر بـرایــم مهـم اسـت.

.

.

.

.

میگن عاشقا عشقشون رو زیبا می بینن..

این دفعه که دیدمت خیلی زیبا شده بودی

نمی دونم…

تو هر دفعه داری زیباتر میشی یا من عاشقتر؟

.

.

.

.

اگر آنکه رفت

خاطره اش را می بُرد

فرهاد سنگ نمی سُفت!

مجنون آشفته نمی خُفت!

حافظ شعر نمی گفت!

.

.

.

.

ما به هم نمیرسم

اما

بهترین غریبه ات می مانم

که تو را …

همیشه دوست خواهد داشت…

 

 

 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 648
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,579