عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

اس ام اس و پیامک عاشقانه با موضوع خیال

 

پیامک عاشقانه, خیال

 

 

 

چه نقاش ماهری است فکر و خیال ، وقتی که دانه دانه موهایت را سفید میکند . . .

.

.

.

.

یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست

فقط کمی جای تو خالیست ، نمی آیی ؟

.

.

.

.

یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست ، فقط کمی جای تو خالیست ، نمی آیی ؟

.

.

.

.

دراز می کشم رو بروی آسمان

با سرانگشت خیالم می کشم ستاره ای نیمه جان

نشسته بر بالینش آدمکی تنها

دعا بر لب در حسرت آمین ها

آدمک غمگین چقدر شبیه من

ستاره ای ندارد میان هفت آسمان . . .

.

.

.

.

خیال تو می ارزد به داشتنِ همه !

.

.

.

.

وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم ؛ تا ابد گرم گرمم . . .

.

.

.

.

بذار خیال کنم هنوز ، یه لحظه از نیازتم / اگه تمومه قصمون ، هنوز ترانه سازتم

بذار خیال کنم هنوز ، پر از تب و تاب منی / روزا به فکر دیدنم ، شبا پر از خواب منی

 

.

 

.

.

.

به پای هم پیر شدیم . . .

من ، و خیال تو !

.

.

.

.

آری . . .

روی خیالم خوابیده ای . . .

خوب میدانی خیالم برایت تخت است . . .

.

.

.

.

پیشم که نباشی خیالت را می گذارم زیر سرم و تخت می خوابم . . .

.

.

.

.

دلم درد میکند

انگار خام بودند

خیال هایی که به خوردم دادی . . .

.

.

.

.

همه جا هستی

در نوشته هایم

در خیالم

در دنیایم

تنها جایی که باید باشی و ندارمت ، کنارم است !

.

.

.

.

جز خیال تو کسی با من زندگی نمیکنه . . .

 
 
 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 528
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,459