عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

اس ام اس عاشقانه جدید-آذر۹۲

 
 

اس ام اس جدید عاشقانه آذر 92, اس ام اس عاشقانه

 

 

ته سیگارهایم پوکه های خاطرات است که شلیک می کنم وسط مغزم …

می کُشد مرا اما شاید …

تو را فراری دهم از ذهنم !!!

همه را خطا زدم …

پاکت بعدی ، خشابی دیگر

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

هر آدمی باید یه نفرو داشته باشه

که هر جایی نا امید شد و کم آورد

بخاطر همون یه نفر بتونه بلند شه و دوباره شروع کنه !!

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

. ﺷﺎﯾﺪ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ،

ﯾﮏ ﻧﻔﺮ،

ﯾﮏ ﺟﻮﺭﯼ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻨﺶ

ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻫﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺸﻮﺩ !

شاید . . .

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

بعضی حرفا مثل کبریته

ظاهراً بی ارزشه و خطری نداره

اما وقتی از زبونِ یه ادم خاصی گفته میشه

میتونه وجودتُ به آتیش بکشه…..

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

خدایا…

این روزا یه وقتایی التماست میکنم

یه وقتایی کفر میگم

یه وقتایی باهات قهر میکنم….

ولی ته تهش جز تو کسی و ندارم که

برس به داد بنده ای که کاسه چه کنم تو دستشه !

پریشونم….آروم کن دلمو

خستم ….خیلی

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

خودم به درک

اشکای مادرم از غصه ی من

کمرمو شکست…

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

اگه یه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه که از آرزوهاش به خاطرت بگذره

از خدا یه عمر تازه بخواه…

یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه…!

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

خــــــــدایــا…

دســتـــــانــی را در دســـتــانـــم قـــرار بــده

کــه پـــاهــایـــش بــا دیـــگـــری پــیــش نـــرود…

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

. تصمیمم را گرفته ام ….

از امشب…. تمام احساسی که به ” تو ” دارم را بیان می کنم…

می گویم که دوستت دارم , دلتنگتم , به آغوشت نیاز دارم !

به درک که مغرور میشوی , یا اینکه کمتر دوستم خواهی داشت و یا حتی ترکم می کنی و تنها می مانم !

مهم این است :

شاید فردایی نباشد , که عشقم را به پایت بریزم !

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

نهایی یعنی اینکه : یکی میشه همه ی زندگیت…. ولی هیچ جای زندگیت حضور نداره…..!!

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

. خدایا….

اینقدر تو خودم ریختم ،که از سرمم گـَذشت

دارم غرق میشم ….…دستت کــــــجاست!!!

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

همیشه باید یکی باشه همین که دلت میگیره

وقتی دنیا روی سرت آوار شده..

محکم بغلت کنه و دستشو بزاره زیر چونه ت بگه..

هااااااای ..چته؟؟؟من هستم…همیشه باهاتم…

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

تو مردانه ، نیاز که میشوی…

چه زنانه لذتی ست ناز کردن !

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

وقتی کسی رو دوست داری ، این یه چیزه

وقتی کسی تو رو دوست داره ، این یه چیز دیگه س

اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره این یعنی همه چیز

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

میتوان تمام زندگی رادرآغوش گرفت…

فقط کافیست تمام زندگیت…

یک نفر باشد…

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

هـر وقـت که خیلی بهونه گیر و بد اخلاقـم

بدون که خیلی دلم برات تنگ شده عشقم

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

وقتی مُعتـآدم به تو ، دوس دارم علت ِ مرگــَم OverDose بـآشه ..!

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

عاشِــقِ اِسـمَـم مــی شَوَم

وَقتــی

تـــــ♥ـــو صِدایَـم میڪـنــی !

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

وقتی‌ کسی‌ رو پیدا کردی؛

که کنارش بدون هیچ دلیلی،

فقط به خاطر اینکه کنارشی!

خوشحالی‌…

مهم نیست که بقیه چی‌ میگن!

کنارش باش و از کنار هم بودن لذت ببر!

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

مــــــــــــرگ انســـان زمــــانـــی اســت کـــه :

نـــه شـــب بهــانــه ای بـــرای خـــوابـیــــدن دارد !

و نـــه صـــبح دلیلی بـــرای بیـــــدار شــــدن …

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

خیلی دیره وقتیکه تازه می فهمی

اونی که از همه ساکت تر بود

بیشتر از همه دوستت داشت

ولی تو حواست به شیرین زبونی

یه عشق دروغیه !!!

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

مرد باید هر چند وقت یه بار یه سوسک بیاره خونه ول کنه…

زن که جیغ زد پرید بغلش , بره سوسکه رو مثل یه قهرمان بکشه…

انقد حس خوبیه…

.

.

اس ام اس | عاشقانه | احساسی

.

.

“عشق “رویاهای من کسیه که :

حتی وقتی مث سگ و گربه به جون هم افتادیم,

شب نذاره از بغلش جم بخورمو بگه:

آشتی نکردیماااا;

ولی من بدون تو خوابم نمیبره…!!.

 
 
 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 137
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,068