عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

بریدم از همه,بیچاره دل من

تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 505

 

دلم به حال واژه عشق می سوزد

 

دل نوشته ها,دل,نوشته

 

از همه بریدم دیگه به اخر خط رسیدم
 
دیگه کاغذ و قلمی برام نمونده که شاعری کنم
 
این فصل گرم پاییز دیگری رو برام رقم زده
 
 
 
طفلی دل من که مثل پیاده رو شده و همه روش پا میزارن
 
تصمیم گرفتم سنگ باشم
 
یه سنگ روی یه کوه به بلندی اورست
 
که دیگه کسی نتونه مثل پیاده رو باهام رفتار کنه
 
دیگه نمی خوام نقش پیاده رو رو داشته باشم
 
اگه سنگ شدم
 
دلیلشو از خودت بپرس
 
بگو که عشق گمشده شدی
 
مثل بعضی عشق ها که فقط تبدیل شده به هوس زود
 
گذر دلم برای واژه ی عشق
 
میسوزه که این روزها بازی شده
 
برای ادم هایی که فقط به لذت فکر می کنند
 
بیچاره دل من
 
بیچاره واژه ی عشق
 
دلم به هر دوی اینها میسوزد……..
 
 
 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 126
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,057