عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

 

 

اس ام اس تنهایی,پیامک عاشقانه92,اس ام اس و جملات دلتنگی,

 

 

وقتی همه را شبیه او می بینی عاشق هستی

 

وقتی که او را شبیه همه می بینی تنها هستی

 

 

 

تنهایی

 

ذره ذره خودی نشان می دهد

 

وقتی تو آن قدر کم پیدایی

 

که سنگینی روزگارم را مورچه ها به کول می کشند

 

و من تماشایشان می کنم

 

گاهی وقت ها دلم میخواهد یکی را صدا کنم

 

بگم: سلام،  میایی قدم بزنیم؟

 

گاهی…آدم چه چیزهای ساده ای را ندارد…

 

 

 

تنهایی من،  کوچه ی بن بستی ست

 

که پشت آن

 

خانه ی توست…

 

 

 

هیچ فکر نمیکردم به جرم عاشقی اینگونه مجازات شوم

 

دیگر کسی به سراغم نخواهد آمد قلبم شتابان میزند

 

شمارش معکوس برای انفجار در سینه ام

 

و من تنهایی خود را در آغوش میکشم

 

تنها ماندم

 

 

 

این روزها

 

حس میکنم جایی را تنگ کرده ام!

 

جایی در قلب تو!

 

برای آمدن دیگری

 

 

 

این روزها کودک درونم، بازیگوشی را فراموش کرده است…

 

راستش را بگو

 

خودم به درک!

 

قلب این راهم شکستی؟؟

 

 

 

زندگى چیزى کم دارد

 

شاید یک بهانه

 

که یک نفر یک بار بگوید:

 

دوستت دارم…!

 

 

 

سخت بود..

 

فراموش کردن کسی

 

که با او

 

همه چیز و همه کس را فراموش می‌کردم…!

 

 

 

ﻭقتی ﻧﯿستی

 

ﺗـﻌﻄﯿﻞ ﺍست

 

ﻣـثل جمعه

 

تمام  حوصله من

 

 

 

وقتی رفت

 

گفت: شاید برگردم

 

رفتنش مرا نمی آزارد

 

شایدش مرا پیرکرد…

 

 

 

به کلبه کوچک دلم دعوتت میکنم

 

تا بدانی در اجاق سردش

 

چیزی جز یاد تو نمی سوزد

 

 

 

دلم برای کسی تنگ است

 

که گمان می کردم

 

می آید

 

می ماند

 

و به تنهاییم پایان می دهد

 

آمد

 

رفت

 

و به زندگی ام پایان داد

 

 

 

این روزها خودم را مشغول میکنم

 

تا فراموش کنم

 

فراموش شدنم را…!!

 

 

 

مهربان!

 

آنقدر شاعرم امشب که فقط

 

سایه ی مهر تو را کم دارم…

 

 

 

آخرین نخ سیگارم به حرف آمد

 

مرا نسوزان تنها میمانی

 

 

 

فصل دو نفره ها تموم شد

 

حالا نوبت ماست

 

نوبت ماست

 

که دستامونو بذاریم تو جیبمون و

 

رو جدول خیابونا راه بریم!

 

 

 

از وقتی که نیستی

 

من هر روز

 

کنج این کافه می نشینم

 

و شعر داغ می نوشم!!

 

و به آدمهای صامتی نگاه میکنم

 

که تنهاییشان را با فندکی

 

به هم تعارف می کنند

 

 

 

جای “خوب” هایی که دل آدم را قرص میکردند

 

قرص هایی که حال آدم را خوب میکنند گرفته

 

 

 

روزهایم را

 

خیابان های شهر میگیرند

 

شبهایم را خواب های تو

 

“بیولوژی” هم نخوانده باشی

 

میفهمی چه مرگم شده است

 

 

 

 

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3174
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,098
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,062,029