عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

خیلی سخته فراموشت کنم

تاريخ : جمعه 13 اردیبهشت 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 521

عکس عاشقانه

خیلی سخته فراموشت کنم.

این دلو بی سرو سامونش کنم.

نمی دونم عشقی که داشتیم هنوزم یادته.

گلهایی که دادم بهت عزیزم کنارته؟

یادته به من می گفتی همیشه کنارتم

هر جای دنیا که باشی همیشه به یادتم

………………..

برای خواندن تمامی شعر “خیلی سخته فراموشت کنم” روی ادامه مطلب کلیک کنید.

خیلی سخته فراموشت کنم

این دلو بی سرو سامونش کنم .

نمی تونم از تو ساده بگذرم

این دلو پیر و زمین گیرش کنم.

اون نامه هایی که دادم هنوزم تو دستته

بعد قهر و آشتیامون خنده هامون یادته

یادته به من میگفتی نمیشه بی تو سر کنم

خودمو آتیش می زنم یه روز ازت گذر کنم.

خیلی سخته فراموشت کنم

این دلو بی سرو سامونش کنم .

نمی تونم از تو ساده بگذرم

این دلو پیر و زمین گیرش کنم.

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات
    اين نظر توسط فائزه در تاريخ 1393/07/04 و 15:48 دقيقه ارسال شده است

    خیلی خوشگله


    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,054
  • بازديد ديروز : 1,567
  • بازديد کل :12,060,816