عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

سايت عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

عکس عاشقانه

به سايت سایت عاشقانه آهـو خوش اومديد
سایت عاشقانه آهـو
تبليغات شما در اين مکان با بازدهي بالابک لینک نوفالو

دسته بندي ها
آرشيو ماهانه
تبــــــــليغات

زیباترین پیامک های تنهایی

تاريخ : جمعه 30 فروردین 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 457

http://kolbeyeshgh.xzn.ir/do.php?imgf=13573089611.jpg

خیانت امروزت
با معصومیت چشمان کودکی ات
که در این عکس نهفته را به تماشا نشسته ام .
چگونه باور کنم اون نگاه هوس آلود را در این معصومیت ؟؟

بقیه در ادامه مطلب

انگشتانم که لای ورق‌های دیوان حافظ می‌رود
دست دلم می‌لرزد
دلم می‌خواهد همیشه بگوید :
“یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور…”

 

خدایا تمام خنده‌های تلخ امروزم را می‌دهم یکی از آن گریه‌های شیرین کودکیم را پس بده . دل واپسی من از نیامدنش نیست … می‌ترسم در پس این دل، دل زدن‌ها بیای و نخواهمت.

 

نردبان این دلم شکسته است
می‌شود کمی‌برای من دعا کنی ؟
یا اگر خدا اجازه دهد می‌دهد! به جای من کمی‌خدا خدا کنی؟
راستش دلم مثل یک نماز ین راه، خسته و شکسته است،
می‌شود برای بی قراری دلم، سفارش به آن رفیق با وفا کنی

 

ما بدهکاریم به یکدیگر

و به تمام “دوستت دارم”‌های ناگفته ای

که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما آنها را بلعیدیم،

تا نشان دهیم منطقی هستیم…

 

پشیمونــی برای کارایــی که کـــردی

به مــرور از بیـــن میــره

اما پشیمونیـــه کارایــی که نکــــردی

تا آخر عمـر عذابت میـده!!!

 

من به تو نزدیک می‌شوم
روح من آن لحظه از شوق ، عاشق عاشق می‌شود
در آن لحظه اوج را احساس می‌کنم
تبش قلبت را،
سینه ام مالامال از عشق می‌شود
و تو باز می‌روی
من این احساس را چه کنم ؟؟؟

 

منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میزارم مقصرش دلتنگیه، من که گناهی ندارم

 

دیگر فرصتی برای پیامک دادن نیست
دست واژه‌ها را میگیرم
و به دیدنت می‌آیم
دلتنگیت در هیچ پیامی‌نمی‌گنجد

 

تشنگی بهانه بود آب را می‌خواستم از لیوان تو بنوشم

 

یادته اون لحظه که پرسیدی به چی فکر می‌کنم فقط سکوت کردم گفتم هیچ
کاش الان بودی بهت می‌گفتم اون لحظه از به همین امروز فکر می‌کردم که من بی تو چه خواهم کرد

 

شبی می‌خواندم …. با مهر
سحر می‌راندم ….. با ناز
چه بخشنده خدای عاشقی دارم
که می‌خواند مرا ، با آنکه میداند
گنه کارم

 

تو ای با عشق بیگانه
اگر روزی بخوانی رمز بال شاپرک‌ها را
تو می‌فهمی‌، که مرگ مهربانی ،
آخر دنیاست

 

من دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم که تو دلتنگم شوی
و محکم در آغوشم بگیــری
و شیطنت وار ببوسیم
و من نگذارم
عشق من
بوسه با لـــجبازی، بیشتر می‌چسبـــد!!!

 

گاهی باید سکوت‌ها را شکاند…

باید گو شه ی دنج،جایی به دور از همهمه ی این دنیا…

فریـــاد کشید…

خطی بر ناگفته‌ها کشید ، گریست و آن طور که باید زندگی کرد…

گاهی اوقات ارزش در آغوش کشیدن یه بالشت،
هزار برابر بالاتر از
در آغوش کشیدن یه نامرده…!

 

والا به خدا غیرتی شدن ،‌هارت و پورت کردن و گیر دادن و جاسوسی کردن نیست
غیرت یعنی زن مورد علاقه ات هیچ وقت احساس تنهایی و بی پناهی نکنه……..

دانلود فيلم با لينک مستقيم

,

عکس عاشقانه

,

موزيک

,

دانلود موزيک

,

دانلود فيلم

,

دانلود موزيک بالينک مستقيم

,

دانلود فيلم عاشقانه جديد

,

دانلود سايت عاشقانه

,

سريالهاي ايراني

,

فروش انواع فيلم

,

اهنگ عاشقانه

,

باليووديها

,

سايت عاشقانه

,

اخبار ما

,

موزيک

,

داستان عاشقانه

,

رمان

,

طرفداران فيلم هاي امريکايي

,

مرجع بزرگ دانلود فيلم و موزيک

,

فيلم هندي

,
نظرات

    کد امنیتی رفرش
جست و جو کنيد...
آمار سايت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2592
  • تعدادنظرات : 1482
  • آمار کاربران
  • تعداد کاربران :3173
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 159
  • بازديد ديروز : 1,169
  • بازديد کل :12,061,090